25 Nisan 2012

Abstract#1

Scroll down for English.

Bu aralar felaket bir şekilde ilham eksikliği yaşıyorum. Aklıma yapacak hiçbir şey gelmiyor. Derste sıkılır kağıdın kenarına öylesine çizikler atarsınız ya. İşte tırnaklarımı öyle kullanıyorum.
Alix Avien#168 var tırnaklarımda. Pek tatlı pek şeker bir pembe. İçinde yeşilden sarıya dönen minik simler var ama ben matlaştırıcı sürüp onları yok ettim:) Üstüne de bu garip şekilleri çizdim.
Sizlerin böyle zamanlarda ilham aldığınız siteler var mı?



I have some problems with finding inspiration in these days. Nothing came into my mind. I draw some scribbles on my nails like I do in lessons when I got bored:)
I applied Alix Avien#168. It is very girly pink. There is some yellow,green shimmer in it but you cannot see them. Because I applied mattifying top coat:)
Do you look at any web site when you feel you don't have any inspiration?

1 yorum:

  1. Çok güzel olmuş :) 168'in rengini bende çok seviyorum ama zor çıkıyor tırnaklardan :/

    YanıtlaSil

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...