11 Nisan 2012

Cotton Candy

Scroll down for English.


Günlerdir annemin başının etini yiyorum. Bana ondan bul diye. "O" ne diye sorarsanız: Let Them Have Polish ve PolishAholic'in bu mükemmel postlarındaki tüyler. Bu aralar nerede bir taş, pul boncuk görsem tırnağıma yapışır mı diye düşünüyorum. O yüzden bu manikürlere bayıldım. O tozlardan bulamayacağımı anlayınca peluşu makasla kesip kendime toz yapayım dedim ama...


Olmadı. Hepsi ojeme yapıştı ve kabarık görüntüyü oluşturmadı. Ben pek sevemedim o yüzden hemen çıkardım. Ama pes etmiş değilim. Sizce neyle yapabilirim bu manikürü:)




I want to do fuzzy nails that I saw in Let Them Have Polish and PolishAholic's blogs. But I cannot find flocking powder here.So I decided to do that with feather of plush. It does'nt look so good and I removed them immediately. But I want to do that sooooo much:( Do you have any idea to fuzzy nails with something else?


1 yorum:

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...