27 Nisan 2012

Neon V-Gap

Scroll down for English.
Kadınlar kötü zamanlarında saçlarını değiştirir. Bende sürekli ojelerimi değiştiriyorum. Bu manikürü 2saat kadar önce yaptım. Ama şimdi çıkartıp başka bir oje sürdüm:)
Tabanda Clarie's in pembe neon ojesi var. Numarasını hatırlamıyorum çünkü kağıdını çıkartmışım. Ama jel kıvamda tek katta rengini veren bir oje. Üzerine de bantla bir ters bir düz V şeklini oluşturdum.


Normally women change their hair when they have some problems. But I change my manicures. I did this manicure 2 hours ago but now I changed it:)
I applied neon pink polish of Clarie's. But I don't know its number because I peeled its label:) But it's a pink jelly  that is opaque in one coat. Then I applied V-gaps with tape.

3 yorum:

  1. ooooo,çok orijinal olmuş amaa bu yaa,tebrikler ;) bu arada ben de can sıkıntısıyla paso değiştiyorum,çok iyi anlıyorum seni :D
    http://bizimkiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, çok güzeller, bantları nereden bulabiliriz acaba?

    YanıtlaSil
  3. @Adsız, Teşekkürler, ben normal bant kullanıyorum yapışkanı az olanlardan. Sendeki çok güçlüyse 1-2 kez avucuna yapıştırıp çekersen kullanabilirsin.

    YanıtlaSil

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...