2 Mayıs 2012

Coral Zebra

Scroll down for English.

Herkese merhaba, Oje sürmekten, nail art yapmaktan hatta simli ojeleri çıkartmaktan bile hoşlanıyorum. Fakat resim çekmekten nefret ediyorum. Hiçbir zaman istediğim gibi olmuyor, beceremiyorum:(

Bugün tırnaklarımda Pastel#56 var. Şişesinde daha açık duruyor fakat kırmızıya çok yakın bir mercan rengi. Üzerine BM16 diskindeki zebra desenini uygulayıp bir kısmını siyahla boyadım. İlk defa kıyafetime uygun oje sürdüm, çok mutluyum:)
Hi all,
I love applying polish, doing any kind of nail art and even removing glitter polishes. But I hate taking photos, I cannot do it well:(
Today, I'm wearing  Pastel#56 . It looks more shiny in bottle, but it is a reddish coral. I stamped zebra design on BM16 and paint some part in black.

2 yorum:

  1. çok güzel olmuuuuuş ben internet alışverişi hiç yapmadım.bu diskleri aldığın güvenilir bi site var mı ? ya da nerden aldın :)

    YanıtlaSil
  2. @msblueblack,Born Pretty Store yada Amazon'dan satın alabilirsin ikisinide kullanıyorum bir sorun yaşamazsın

    YanıtlaSil

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...