9 Haziran 2012

New Haul from Born Pretty Store

Scroll down for English.

Herkese merhaba,
Bugün hem Born Pretty Store'dan yaptığım alışveriş elime ulaştı, hem de Essence oje almak için Gratise uğrayabildim. Hemen yazayım istedim.

Born Pretty Store'dan tırnak süslemek için taş ve bullion denen minik boncuklardan aldım. Ama o boncuklar yolda sallana sallana karman çorman olmuş:( Kutusu gerçekten çok kötü elinizde evirip çevirince bile renkler birbirine karışıyor. Bütün zarfın içi ve haliyle odam boncuk oldu:)

Bir de benek yapma aleti:) yani dotting tool ve ojeleri gösterebilmek için tırnak çemberi aldım. Sürekli o renk onla olur mu diye diye tırnaklarımda denemekten sıkıldım. Çemberde denerim artık.

Bu arada Born Pretty Türkiye'ye ücretsiz kargo seçeneği sunmuyor artık. Adresimi girdikten sonra fark ettim ve iletişime geçtim. Kargoların Türkiye'de çok kaybolduğunu, her zaman kaybolan ürünün ücretini karşılayamadıklarını söylediler. İstersem 3$lık indirim yapabileceklerini ama kaybolma durumunda sorumluluk almayacaklarını söylediler. Ben de takipli kargo seçtim, hem çoğu alışveriş sitesine göre 3$ çok ucuz, riske değmez.

Birde artık çoğunuzun bildiği gibi Essence Türkiye'de, Gratislerde. Bugün Ankamall'e gittim fakat çok renk yoktu, hep kahve tonları vardı hep.  Bu ara çoğu blogda Essence yazıları göreceğiz sanırım. Neyse çok yazdım artık resimlere geçeyim.






Alix Avien#276,Essence:Break Through,Choose me!,Time for Romance,Let's Get Lost, Pastel  Perfumed Nail Polish( Chocolate Coffee) 

Hi all,
Today my haul from Born Pretty Store is received and I got some new polishes from Essence. I want to show them to you.

I purchased 12 colors round rhinestone, 12 color 3D steel ball, dotting tool and display wheel from Born Pretty Store . But steel balls mixed up in transit:( These round boxes are not safe so they should put them into seperate boxes.

We didn't have Essence in Turkey until this month and also due to restriction about cosmetic shopping from abroad we cannot easily reach Essence or other brands here. But now Essence is  sold in Turkey. I cannot find all color that I want but I got these. You will see their swatches on my blog soon. Thanks for stopping by!

5 yorum:

  1. çok güzeller hepsine bayıldım. Ama boncuklarının karışmasına çok üzüldüm :(. bu boncuk ve taşlardan bana da hediye geldi :). eBaydan alınmış bornpretty'e göre fiyatlar daha uygun gibi. Born pretty bence eskiden uygundu. Şimdi plateler bile daha pahalı eskiye göre.

    YanıtlaSil
  2. @ serinus, Bende ebay'den alıcaktım ama born pretty'de indirim vardı, ebay'den satıcı aramaya üşendim:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller =) tırnak çemberinden bende almalıyım.

    YanıtlaSil
  4. Şu caviar manicure boncuklarının siyahını istiyorum ama kısmet olmadı bulmak :( güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  5. @passiflora, Aslında resimlerde gözüküyor ama bana gelenlerde de yoktu:( Teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...