1 Ağustos 2012

Bumpy Heart

Scroll down for English.

Herkese merhaba,
Yazmayı çoook özledim inanın ama oje sürecek vakit bulamadığımdan yazamıyorum. Hafta sonları 2-3 yazı hazırlasam çok iyi olacak aslında.

Tabanda 2 kat Alix Avien 305 kullandım. Aslında yavru ağzı diye düşünmüştüm bu rengi ama gayet neon bir turuncu çıktı:) Bana pek yakışmadı ama çok tatlı bir renk. Sezonun da en sevilen renklerinden.Vakit bulamadığımdan hep tek tırnağımı süslüyorum:) Yine yüzük parmağıma kalp yaptım bullion denen minik boncuklarla. Üstüne top coat geçtim kesin tek tek yolarım o boncukları diye. O yüzden renkleri biraz karıştı:(

Size bahsetmedim sanırım. Bu aralar bir huy edindim. Ojelerimi eve gitmeyi beklemeden soyarak çıkartıyorum. Tırnaklarım çok zarar görüyor ama kendime engel olamıyorum:( Hele de taş,boncuk vs. varsa. Sizinde var mı böyle kötü alışkanlıklarınız?


Hi all,
I miss writing but I cannot find time to wear any polish. I should prepare 2-3 posts on weekend.

I applied 2 coats of Alix Avien 305. It is very shiny, neon orange. It didn't suit on me but I love its shade. When I don't have too much time to do detailed nail art I do nail art on my ring finger only. I did heart shape with bullions and apply top coat on it. Thanks for stopping by!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...