12 Eylül 2012

31 Day Challenge - Day 11 - Polka Dots

Scroll down for English.

Yorgun bir günün üzerine bir de tırnaklarımla uğraşmak zor geliyor. Ayrıca bu sabah sağ elimin 2 tırnağını feci şekilde kırdım, kanadı durdu ona da sinirim bozuldu. Ama 31 günün konseptini bozmamak için basit bir şeyler yapıp koyayım dedim. Pastel 82 ve 89'u kullanarak tırnaklarımın kenarına noktalarla çerçeveler çizdim. Ne yaratıcı bir manikür oldu, ne de ben memnun kaldım:S Yarın 12. günde çizgilerle görüşmek üzere. Tırnaklarınıza iyi bakın, kapak açarken dikkat:)



It' s too hard for me to do my nails after a tiring day. Also I broke 2 of my nails this morning. Hopefully they are on my right hand, but they look so awful. I don't want to mess up 31 day challenge concept and did a basic mani. Using Pastel 82&89, I framed my nails with dots. I'm not pleased with my mani and  you can understand I'm not in the mood for doing my nails today:)

See you in Day 12: Stripes. Take care of your nails while opening jars:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...