7 Ekim 2012

Born Pretty Store - Silver Square Stud Review

Scroll down for English.

Herkese merhaba,
31 Day Challenge'ın ardından yeni yazılarımla aranızdayım. Biliyorsunuz zımbalar bu sene her yerdeydi. Aksesuarlardan ayakkabılara, kıyafetlerden çantalara kadar. Benimde çok sevdiğim zımbalar şimdiyse tırnaklarda.

Born Pretty Store'dan Daisy'nin denemem için gönderdiği gümüş renkli zımbaları denedim bugün. Bu manikürde taban rengi için Golden Rose 92 sürdüm, lacivert kısımları ise bant yardımıyla Essence Walk on Air kullanarak yaptım.

Zımbaları bir kat şeffaf cila sürdükten sonra cımbız yardımıyla yerleştirdim. Ardından bir kat daha cila uyguladım. Uygulaması ve kullanması çok kolay, arkaları düz olduğu için rahatlıkla tırnağa yapıştırılabiliyor.

Sonuç olarak ben bu zımbaları çok sevdim, daha farklı manikürlerde kullanmak için sabırsızlanıyorum. Ben 2mm büyüklüğünde gümüş olanları tercih ettim. Fakat Born Pretty Store'da çok farklı renk,boyut ve model seçenekleri var mutlaka bakın. Daisy'ye deneme ürünlerini gönderdiği için tekrar teşekkür ederim

Son olarak sizde bu zımbaları ya da bir çok tırnak ürünlerini satan Born Pretty Store'dan alışveriş yapmak isterseniz "GTL91" kodunu kullanarak %10 indirimle ürünlere ulaşabilirsiniz.

*Ürünler denemem için firma tarafından gönderilmiştir.*








Hi all,
As you know, studs are everywhere in this year. From jewelry to shoes, clothes to bags. But now they are on nails!

For today I reviewed 2mm silver square studs from Born Pretty Store. For this look I used Golden Rose 92 for base, and for my middle finger and V-gaps I used Essence Walk on air.

After applying top coat I placed studs using tweezer, then applied one more thick layer of top coat. These studs sit nicely on the nail, they are easy to apply and eye-catching. So, I love these studs and want to use them in different looks.

My choice was 2 mm silver square ones, but Born Pretty Store have different colours, sizes and shapes of them,just check their site. Thanks to Daisy from Born Pretty Store for providing me this product to review. Finally if you want to get these studs or any other nail art stuff , you can use 10% off code: "GTL91" in your purchases.

* These products have been provided for review.*

4 yorum:

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...