26 Şubat 2013

First Birthday of Nail Polishism:)

Scroll down for English.

Bugün benim sizlere merhaba dememin 1. yıl dönümü. Bu bir yılda çok şey keşfettim, güzel insanlar tanıdım okudum, sizler tarafından okundum. Paylaşmayı sevdiğim gibi bildiklerimi, öğrendiklerimi de sizlerle paylaşmaya çalıştım. Umarım yeni yılımda daha çok yazıyla sizlerin karşısında olurum:) Beni okuduğunuz, yorumlarınızla beni sevindirdiğiniz için çok teşekkür ederim. Herkese sevgiler...:)
Today is my blog's 1st birthday. I've learned a lot of things about nail art, I met lovely bloggers. I was trying to share my experiences and manicures with you. I hope that you like my blog :) I'm thankful to all of you follow my blog, comment on my posts. Thank you all so much and HAPPY BIRTHDAY TO NAIL POLISHISM:)

2 yorum:

  1. nice nice mutlu yıllara umarım çok el becerili bol mutluluk dolu seneler getirsin bloğunun doğum günü

    YanıtlaSil
  2. @msblueblack, Güzel dileklerin için teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...