1 Mart 2013

Splatter Mani #3

Scroll down for English.

Bugün yine aklımdan geçen başka, ortaya çıkan sonuç başka manikürü yaptım:) Sürekli böyleyim, başka bir şey yapmaya niyetleniyorum alakasız bir şey yapıyorum. Neyseki güzel oldu yine de:)

Tabanda Alix Avien 278 var. Üzerine çeşitli ojelerle püskürtme tekniğini uyguladım. Tırnaklarımı bantlamaya üşendiğim için temizlemekle uğraştım yine ama olsun:) Bu manikürün yapım aşamaları için buraya bakabilirsiniz. Herkese mutlu günleeeer:)

Today, I'm wearing a lovely mani, that I didn't intend to do:) But I love the final result and decided to share with you.

I applied Alix Avien 278 as base and using different polishes I applied splatter technique. I love this technique, it's easy to do and the final look is perfect. But cleaning up is just pain:)

Thanks for stopping by! Have a good day:)

5 yorum:

  1. Aiyyy!! Ben bunu niye böyle geç gördüm, daha erken görseydim nasıl yaptığını ayrıntısıyla öğrenirdim bak :D

    YanıtlaSil
  2. @Taya, Thanks:)
    @j.d, Çok basit bu, pipetin ucunu ojeye daldırıp tırnağına püskürtüyosun, anlatırım ben sana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enemm, yarın okuldan pipet çarpıp cumaya denemez miyim bunu ben, hehehe :D

      Sil
    2. Aman tırnak etlerini bantla yada vazelin sür yapmadan, temizlerken küfretme bana:)

      Sil

Yorum ekle...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...